Soliga söndag

Båten är sjösatt och jag är trött.
Blev en mysig tur med mamma, bror och hans lilla familj. När båten va uppdragen på land så satt jag där med Maja en bra stund. Hon ville så gärna leka med vattnet, så va gör man inte. <3

Vi bestämde också datum för Göteborg och Liseberg, så nu är det bara att längta! Ska bli fantastiskt att få se Majas blick när hon ser Liseberg, hon längtar och pratar om det men hon kan ju inte föreställa sig hur stort det egentligen är. *hihi* Universeum blir det också och självklart en vända på stan. :)

Efter båtfixet så tog mamma med mig till Tegen för att fota. Fridlysta blommor överallt. Jättevackert!

Zuddas har 4 dagar kvar med antibiotika och han är såå duktig. Han vill inte gärna ha det, men dom senaste dagarna har jag gett honom medans han ligger. På det sättet slipper jag hålla honom med massa tvång.. Idag va egentligen sista dagen med antibiotikasalvan, men när han skulle ha medicin förut så såg jag att han hade blod i ögat igen. Bara lite och långt ifrån den mängden han hade i måndags, men jag vågar inte sluta med salvan nu och kommer ge honom den i ett par dagar till.
Stackarn gillar verkligen inte salvan, men det klarar han. <3

Nu ska jag få på nån film, som vanligt och försöka sova bort tröttheten ordentligt tills imorgon. Ska jobba 9.00-15.30 och det känns skönt att sluta såpass tidigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0