Danny på Liseberg 30 maj, 2011







Här kommer lite bilder från min underbara tripp till Göteborg 30-31 maj. Orsaken va ju då Danny som tog sig ann Lisebergs Stora Scen. Den mest fantastiska artisten med en röst av guld och det va ett under att scenen inte stog i lågor, så het som Danny är!

Kom till Liseberg strax efter 18.00. Köpte en grymt snygg t-shirt och en turnéposter. Sen va det bara att vänta...

Hans band kom på scenen, grymma snubbar men dom skrämde halv ihjäl oss närmast högtalarna, säkerligen en del andra också. Dom drog igång det hela med en oväntad smäll i högtalarna. *haha* 


I väntan på Danny..


Strax efter 20.00 gjorde finaste D entré på scenen och ljudnivån steg naturligtvis. :P


Förbenat vacker är han!






Stor scen till stor artist - precis som det ska vara..

Några raketgrejer small av i slutet och man höll på att störta till backen igen. XD

EMD låt och han frågar publiken om vad som är det enda som fattas nu - Erik och Mattias såklart.
Danny: "Det här är min konsert och då bestämmer jag." :D

Efter ett EMD-medley och många av hans egna låtar va det slut. Första gången jag såg en spelning med bara Danny och det va så sjukt fantastiskt. Det va en show från början till slut, han underhöll och han njöt och det va bara såå grymt!!!

Sen va det till att vänta igen.. Såg honom genom glänten på dörren när han gick förbi på insidan och 21.25 kikade han ut, för att dra sig in igen. Retsticka. :P
Tiden går alldeles för fort även när man bara väntar, man vill ju bara stå och titta länge på den fina ju.. Signeringen gick undan, men den va underbar! Frågade naturligtvis om vi kunde ta ett kort och han frågade mig om jag hade kameran redo.. Dum fråga, den är ju alltid redo. Ännu mer när han är i närheten. *hihi* Vakten va grym på att fota och trots att blixten small av så tittar jag och jag älskar det fotot!!
Min poster blev signerad också såklart. :)

Stog kvar även efter jag träffat honom, han kom ju tillbaka nästa varv. När dom sa att han strax måste gå så gick jag för att låta nån annan komma intill staketet.
Underbara, älskade Danny - du är BÄST!!!

Brukar stanna tills artisterna gått, men nu tog vi en sväng i parken istället. Tog emot, men jag klarade det. XD
Hittade ett ställe man kuned skjuta gevär och det är jag ju grym på. *haha* Karlar sköt och där kom jag och satte 4 poäng från högsta möjliga! 3 poäng från pris. Överaskade mig själv där, men kul va det. *hihi* Återkommer garanterat i sommar.

Tog 7 Eleven på väg till hotellet, köpa lite att äta på hotellet. Himla skönt att vila fötterna, detta va trots allt 2 dagar efter att jag kom hem från London. :P

Tisdagen spenderades på stan, på Femman och Lilla Bommen, där det blåste så man fick sträva för att inte blåsa omkull. *haha*

Fotades givetvis utanför Liseberg också, men den energin för att fixa foton därifrån finns inte just nu.
Bjuder på en:

"Hela stan" va pyntad med Pride-flaggor. :)


Kommentarer
Postat av: Vickan

mmmm..älskade Danny, visst var han bara föör underbar och jag håller med. Han är förbenat vacker, hur kan man va så jäkla snygg?! Jag var där också liksom på Grönan. Ska se honom nåra ggr till i sommar. Kan bara inte låta bli! Han är en av Sveriges bästa artister, iaf. den klart hetaste hihi!

2011-06-12 @ 14:50:12
Postat av: Lena

Snygga bilder, kul att se att du lägger upp bilder. =)

2011-06-12 @ 21:30:24
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0