Har tagit helgen

Nu har jag tagit helgen!
Har frånsagt mig jobb resten av veckan och lördag och söndag längtas det till. Ååh va härligt det ska bli att få se mina grabbs igen - Danny, Erik & Mattias som jag inte sett sen i december. Förutom Danny då som jag såg i Globen. Och Måns, honom har jag inte sett sen augusti 2009 och det är grymt längesen! Saknar alla 4. <3

Har några saker som står på shoppinglistan också, så får se va man får tag på där i storstäderna. :)

Dom senaste veckorna har det visst inte blivit så mycket bloggande och det enda jag kan skylla på är lathet. :P Fast har jobbat en del och varit rätt trött efter det också.

Nu ska jag lämna den här burken, kolla på lite TV och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0