Lite filmer har blivit bokade

Den här dagen har inte gått i många knop. Har inte gjort nåt speciellt, mer än årsmöte med knivföreningen. Inte jättekul precis, men visade upp några av mina knivar iaf.
Gick hem, började regna lite smått och det blev bara mer och mer. När jag väl va hemma så va jag genomblöt. XD

En snabb sväng till farmor och farfar för att lämna en kniv och lite fix och sen har det inte varit så mycket mer idag. En riktigt lugn söndag med andra ord.. Farfar va här förut när jag låg kvar i sängen och kollade på LOST, men det är så skönt att han är mycket piggare. Här är han sällan nu för tiden och inne va första gången på evigheter! <3

Nu ikväll är TVn igång med Sverige-Finland. Hade varit kul om Sverige vunnit, men det spelar inte så stor roll ändå - vi kom ju så bra till i ESC igår liksom. :P
Har även köpt tågbiljetter till Göteborg och jag bara läääängtar efter Danny!!! Och nu tryckte jag hem lite filmer också och det blev dessa:
       
Dyrt när man ser summan, men dom släpps inte samtidigt som tur är. :)
Skilda Världar vol 2 och Änglagård 3 släpps 25/5, samma dag som vi åker till London. Vet ju va jag ska göra på söndagen den veckan. :P
Svinalängorna släpps i sommar och Skilda Världar vol 3 sent i augusti, självklart strax efter att vi åkt till Grekland. *hehe*

Nu får det väl bli LOST, som vanligt den senaste tiden. UNDERBAR serie!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0