Månadens bild

Hade fått ett mail under dagen som jag såg för en stund sen och min bild på Andreas Johnson ligger äntligen uppe som månadens bild på fotoklubbens hemsida. Tog ett tag, minst sagt men kommentaren jag fick där i mailen gjorde att allt det där gick över. Han sa att det helt klart är den bästa bilden dom haft som månadens bild! :D
Det värmde och ännu mer då han knappast är en amatörfotograf själv.

Ibland lönar det sig att inte vilja ha som "alla andra", sticka ut lite och ta nåt som visar just vad jag står för och gillar att fota. Spelningar är ju ett stort intresse och tillsammans med kameran kan man lyckas ibland. :P Hade varit ännu bättre med en riktig boyband-artist, nån som dom flesta inte haft nån koll på. :)

Visar den igen och ja, jag är stolt över den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0