Måndagstrött

Är såå sliten!!
4 frukostbarn fick jag, sen hade jag faktiskt bara 5 fram till 9.00. Skulle ha varit fler, men nån dröjde på sig och nån ringde sig ledig. Skönt!
Vi hade ändå en hektisk förmiddag, högljutt va det minst sagt. Men så va vi en personal för lite och då räcker man ju inte helt till. Men det gick. :D Efter lunch fick man ju det något lugnare när iaf hälften sov idag. Lite blodigt från en krockad näsa precis innan jag gick hem dock. :P

Sen är det fotomöte, som jag verkligen inte orkar gå på egentligen. Men vi ska gå igenom alla foton som vi hade på utställningen och jag vill ju veta om mina bilder fick några röster. Lite drygt att vi ska åka iväg nånstans bara, säkert inte hemma förrän sent då.
Men det får ju gå ändå..

Ska strax med bilen till mammas jobb, sen tänkte jag gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0