Premiär

Ikväll har jag haft premiär på skjutbanan och det gick kanoners. Det första jag satte va en 10:a, alltså mitt i prick och precis va jag redan visste. Överraskade pappsen där. :P
Kan ha kommit en 6:a, men annars så va alla 7,8,9 o 10 och det är inte illa för att va första gången!

Om jag är hemma när dom går skytterundan i slutet på sommaren så ska jag gå med där och ge mig fasen på att inte komma sist! Kommer aldrig skjuta på ett djur, men jävlas lite med gubbarna skulle va kul. XD

Liseberg om 10 dagar och där ska jag testskjuta lite, kan ju faktiskt lyckas
vinna nåt. :P

Nu ska jag äta, sen ta nån film - fast först måste jag tvätta skorna, lyckades ju gå ner mig i nån lerig mossa. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0