Solig lördag

Skönt att få sova ut och har legat i sängen och kollat på LOST under förmiddagen. Behövde verkligen det då jag va trött efter alla jobbtimmar denna vecka, några få timmar från heltid. :D Och så är jag ofantligt lett denna förkylningen. Men hellre nu än lagomt till London - då ska jag va frisk!! Har till och med sagt till att jag är ledig två dagar innan vi åker, så det blir sammanlagt 10 dagar. Långledig med andra ord. :P
Fast det är ju helg först så, sen två veckodagar och sen så lite mer helg + att jag är ledig måndagen och kanske även tosdagen veckan efter då jag ska till Göteborg.

Solen lyser idag så jag ska ta och känna om det först o främst är varmt, sen ska jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0