Väntar...

På att klockan ska bli 16.30..
Man kan ju göra nada när man har en sån sen jobbtid, känns det som iaf. Men ska röja lite har jag tänkt, men vill inte dra igång just nu då min pälsboll sover såå skönt. <3

Får ta en dusch först och se sen om min bebis har vaknat. Posten borde väl komma snart också, så kan gå ner för den också.. Snart är klockan 16.30 ju!

Ska till stugan och vädra ur nån eftermiddag. Mammas projekt, men det är så fint där ute så vill inte stanna hemma. :) Och efter jobbet idag får jag nog ringa pappa, verkar bli fint väder imorgon eftermiddag så då kan ett pass på skjutbanan passa. Har velat prova att skjuta hur länge som helst, men den karln är det ingen fart på så får ta tag i det själv. *hehe*
Annars är det bara regn, hagel och åska - riktigt ruskväder!

Men nu va det duschen som kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0