Robert Pattinson week

Denna veckan blev lite av en Robert Pattinson vecka. Har kollat på några av hans filmer, men mer blir det.
Bara blev så iom Breaking Dawn, som jag kommer blogga om i eget inlägg.

Igår förmiddag va det Little Ashes som rullade. Gillade den, fast måste se den igen för att få med mig allt. :P Imorse kollade jag på Remember Me och ikväll ska det bli How to be, som jag såg fanns som hyrfilm via Telia. Alla helt olika filmer, men känner att jag vill se alla som Robert medverkat i. :)

  

Och jag är på god väg. :)
Det är ca 5 som jag inte sett än, en mindre ikväll och 3 nya på G. Än så länge är dock Twilight sagan en stor favorit och svårslagen. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

remember me e braaa!

2011-11-22 @ 21:04:17
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0