6 dagar kvar och jag klarar inte sånt här

Idag har jag varit i Karlstad. Shopping. :D Kul, men ångesten kommer i takt med att pengar försvinner. *haha*
Jeans från HM och tröja från Vero Moda kom med mig hem. Lite pyssel från Panduro, lådor och några smågrejer från IKEA.
Och biljetter till Romeo & Julia. <3 Svindyrt!! Men bestämde i våras att jag ska se den en gång till och passar såklart på nu när jag ändå ska till Sthlm. Underbar musikal!

6 dagar kvar till Göteborg och biljettsläpp på SF. Bryter fan ihop av det här! Jag ska gå i ytterligare 6 dagar och va orolig för att inte få biljetter till Hovet. Gaaaah........... Jag är väl antagligen alldeles för nervöst lagd. Fy fan.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0