14 dagar..

14 dagar till Danny. Woho!! *hihi*

Har precis skickat en beställning på 3 förstorningar. Fotoklubben ska ha utställning på Biblioteket och då temat är fritt så är jag självklart intresserad. :) Hoppas bara att mina foton hinner komma, vi ska hänga på torsdag så det är riktigt ont om tid. I värsta fall får jag skriva ut själv, blir inte alls lika snyggt och det är precis så att fotona får plats i ramen (kan inte stava till den svarta ramens riktiga namn..) Men då jag verkligen vill va med så får jag ju göra så då, men håller tummarna såklart.

Idag har jag varit ledig, bara varit och gjort ett grattis-kort till Majsis. <3 Har ju inte firat henne än då jag varit bortrest och hon kommer tydligen hit nångång i helgen. Klart sånt måste vara fixat då. :)

Ska kolla klart på ett avsnitt av Rederiet och sen ska jag hoppa i säng. Zuddas ligger tydligen där, så får se om jag får plats. galet hur en så liten kan ta så stor plats ibland. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0