Fantastiska jul

Julafton va då över för i år.
Gårdagen spenderades först hos farmor och farfar för god mat. Gick väl inte helt efter planen, men maten va iaf god. Sen vidare till bror och hans underbara familj.

Min älskade brorsdotter sa helt plötsligt: "Du Mia.. Jag tycker om dig." En stund senare kom detta: "Älskar dig." Åh va mitt hjärta smälte där och då! <3

Men att jag ens fick fira jul tillsammans med andra är fantastiskt med tanke på att jag varit väldigt sjuk! Fick hög feber i onsdags, på jobbet och hade några jättejobbiga timmar där och va sen sängliggande fram till lördag förmiddag. Och en hemsk halsinfektion på det. Äckligt stora blåsor i svalget, nästan helt tätt va det och sjukt ont att svälja så det va mest flytande diet eller riktigt mjuk mat. Några fruktansvärda dagar!!

Men nu så är jag nästan bra i halsen, bara små bölder kvar och idag blir det på't igen hos morbror och moster. Ska bli mysigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0