Fasters småtjejer <3

Idag träffade jag familjens nykomling för första gången, min brors andra dotter. Pytteliten och underbart söt. <3

Maja's kommentar va fin när de kom för att hämta henne och visa upp den lilla. Hennes mamma kom genom dörren först och hon: "Mamma!!!! Var är bebisen?" Lillasyster fick massa pussar, Maja va med och bytte bajsblöja utan problem och är mycket stolt. Sötnosen. <3

Pappa jobbade så han har ännu inte träffat den lilla, vilket han såklart är väldigt sugen på, så jag ska förlja med honom dit imorgon. Längtar!

Lilltjejen har dessutom börjat få lite koll på Danny. Säger "Han är bra" och jag gillar det. Sen att hon aldrig hört honom är en annan sak, hon litar på vad jag säger. *haha* Jag sa att han är bäst och fick detta till svar: "Jag är också bäst". Så Danny har minst sagt en väldigt söt rival. :P

Nu ska jag börja gå mot sängen. Att va barnvakt i 4 dagar tar på krafterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0