Posten segar

Känns att jag varit ledig från jobb allt för länge. Jobbat 3 dagar nu och jag är helt slut. XD Dessutom va det en kaotisk dag idag, 16 ungar på en allt förliten avdelning... Imorgon är jag iaf ledig, kan dock bli jobb på förmiddagen, men det är det enda för det blir Karlstad på eftermiddagen.
Sen helg och snosa bebis. <3 Får väl lukta på hennes storasyster också, för hon luktar ju också gott talade hon om när vi sa till henne att bebisar gör det. Underbara unge. <3

Borde ha fått ett paket från cdon idag, men det fick jag inte. Hade planerat att se "Jag Saknar Dig" ikväll.. Hoppas verkligen att det kommer imorgon!
Nu ska jag gå och kolla ifann Sveriges Värsta Bilförare har kommit på TV4Play. Hoppas det, för det är otroligt underhållande. *hehe*

Fått mejl från SVT och nu väntar jag på brev istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0