Snaaaart final!!!

Snart är det minsann dags för Finalen i Melodifestivalen och jag längtar massor!
Har ritat en t-shirt som jag ska ha i Globen, ingen kommer missa vem jag hejar på. *hihi*

Imorgon ska jag va på vårdcentralen kl 9.00, i hopp om ny allergimedicin. Den jag har haft i över 3 månader nu hjälper sämre och sämre så det är dags för nåt nytt.
Sen vid 13.30 kommer fasters kalaspingla och ska va här i ett par timmar. Som det ser ut nu så kan vi åka vad som helst i snön då det kommit massor under kvällen! Rätt deprimerande nu när den förra snön nästan smällt undan helt. :P

Strax blir det sängen för min del, ska bara kolla lite videos på youtube. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0