Malmö imorgon!!

Tiden går alldeles för fort ibland och redan IMORGON åker jag till Malmö!!
Endast TVÅ dagar tills NKOTBSB står på scenen och hjälp va underbart det ska bli att få se mina fina boys igen. 2,5 år sen sist. <3

Börjar färden mot Karlstad ganska tidigt, ska till Polisen och fixa för nytt pass. Sen ett par affärer efter det och även inta lite lunch. 
2 tågbyten blir det och vid det andra, i Mjölby, så går jag på samma tåg som M från Sthlm sitter på. Valt plats nära henne och hoppas på att en plats vid hennes bord är ledig så jag kan sätta mig där. :) Väl framme blir det mat och bowling med ännu ett par tjejer. Rätt säker på att det blir en kanonhelg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0