Imorgon..



I tisdags skickade jag in 7 frågor till AA och imorgon kommer frågor och svar upp. Frågorna va till Veckans Intervju - Johanna Lazcano och jag hoppas att nån av mina frågor finns med. :)
Jag gillade inte alls hennes karaktär i AA, Kitty, förut men det gör jag nu.. Hon är faktiskt en favorit, efter Kim förståss. :P

Imorgon ska jag till tråkkursen och få ett papper om närvaro påskrivet och sen drar jag därifrån. :D
Är urskriven från idag.
Ska se om jag kan få mina papper som kursledaren har om mig också. Jag känner att jag inte vill att hon har dom, hon har ingen användning för dom när jag inte är där och jag litar inte fullt på henne heller.

13.00 ska jag och klippa mig. Det ska bli skönt men lite nervöst för det är ingen av dom vanliga som ska klippa mig. Denna tjejen är en fara för ozonlagret så som hon använder hårspray. XD
Direkt efter det så åker jag och pappa till Karlstad. Ska köpa dom sista julklapparna och kanske även ett Nintendo Wii.. Jag fick rätt mycket för ingenting pga den där tråkkursen så känner att jag kan använda dom pengarna till det, får ändå lön på tisdag. :)


Fast innan vi åker så måste jag kolla frågorna på AA's hemsida. :P
Nu ska jag gå och pyssla med lite julklappar - medan musfällan i det här rummet får göra sitt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det känns som att nästan alla frisörer älskar hårspray. Jag äger inte ens hårspray och har aldrig gjort. Mina frisörer vet om att jag är emot/inte anväder såna produkter som är mest skadliga för miljön så de anväder dem inte på mig. Du kan om du vill säga till om du inte vill ha det.

2008-12-19 @ 16:58:58
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Leeniz

nej jag hade inte sett nån av filmerna, tack för tipset

2009-01-11 @ 23:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0