Söndag

Sista dagen av Mâten och nu är den slut för i år.
Inte alls samma väder som igår, lite sol och regnet kom. Men inte förrän på eftermiddagen och när vi skulle hem.

Det blev lite mâtensgodis, två par strumpor, paketpapper, en rulle paketsnöre och några filmer.. Gick även in på tivolit för att se när Maja åkte karusell men kom för sent och hon va precis färdigåkt. Men hon hade fått pengar av sin mormor och morfar för just Mâten så hon och jag åkte en tur i nån insekt. :P Jag åkte ju gratis med henne och hon älskar det, hon skrattar och bara njuter. Jag tyckte det va roligt för att hon hade så kul, men jag blev mest snurr. :P

Farmor och farfar va uppe en sväng, farmor har iaf inte varit där på många år så jag blev riktigt förvånad när jag såg dom. Pappa va med och dom skulle bara gå igenom den övre delen av alla stånd.

Nu dröjer det ett tag innan det blir roligheter igen. Kanske bror imorgon, eller han är ju inte hemma men dom andra två. Mamma ska måla igen och någon kanske behöver passas. :) Får se hur det blir med vädret först men den lilla ville faktiskt att jag skulle följa med och vem kan stanna hemma när det är en 2 åring som säger "Mia mä". <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0