EMD i Kållered

25 september

Det hela började med enorm tur då dom 3 fina skulle till Göteborg just samma helg som jag! Fick inte ett nej då jag bad om skjuts till Kållered och va där typ 11.15.
Självklart regnade det men det spelar ju ingen större roll egentligen. :P Inte mycket folk alls då jag kom så längst fram va inga problem att få plats.

Magnus Bäcklund presenterade dom finaste och sa nåt om alla 3. Han frågade om vi visste va Mattias blivit och alla som visste sa ju givetvis "pappa" - Magnus syftade dock på modell för Scorett. *haha*
12.30 kom dom finaste på scenen och det va en så otroligt härlig känsla!!



Bra bild som visar hur mycket rök det va på scenen.. Snubbarna blåste och viftade i händerna så vackert när dom kom ut. *haha*


Två av dom finaste.


Stolt nybliven pappa! Det fullkomligt strålade om honom mest hela tiden och framförallt när han pratade om den lilla. Han härmade hennes enda läte också och man kunde ju inte låtabli att tycka liite synd om honom. ;)


Den tredje finaste klinkade på sitt piano. Han satt väldigt skymd ett tag innan han tog eget iniativ och flyttade längre ut på scenen - han kände sig som att han satt i Gbg centrum och inte i Kållered. XD

Efter några underbara låtar på scenen, däribland Alone, så va det dags för signering. Helt plötsligt va det en massa folk! Men jag fuskade lite och ställde mig bland dom första i kön, där min kära mamma passade en plats. <3
Fick vänta en liten stund i regnet och det verkligen pirrade i magen när jag såg dom komma gående. Underbart.


Finaste Mattias fick naturligtvis ett grattis till lilltjejen och ett litet kort som jag pysslade ihop. Tog sen kort på Matte när jag stog där och först senare ser jag att Erik har handen på det kuvertet.*hehe*


Kan inte förstå hur man kan bli så underbart fin som den är figuren, minus glasögonen som åkte på och av några ggr. *hehe* Han är dock grymt snygg i dom han hade före, men så länge han gillar dom själv så ser jag förbi dom. :P
..................


Skrivande händer. <3
Signeringen skulle pågå i 40 min, alltså väldigt lite och det blev tillsist hela 80 min för att alla skulle få komma fram!
En liten söt tjej på högst 4 år va ett Erik-fan. Hon vågade inte riktigt förbi vakten och fick vaka en bra stund från mammas (?) trygga famn. Efter lite prat med den snälla vakten så fick hon en efterlängtad kram från sin Erik. *hihi*

Jag stannade hela tiden dom va kvar och jag hade en tokigt sur mamma. *haha*
Men jag fick 3 minnesvärda kramar när dom gick och en riktig skäggstubbskram av Erik. <3

Mamma hade hört på fiket då två syskom kom tillbaka från signeringen, med en singel - osignerad! Pappan hade frågat varför och flickan utbrast: "Va EMD där?!?!" *haha* Dom hade inte sett killarna vid bordet för allt folk och hade då väldigt nöjt köpt singeln. Men tillbaka i kön kom dom och signerad blev singeln tillsist. XD

Jag saknar den här trion och just nu är det 6 månader till nästa gång jag vet att jag får se dom igen!

Några bilder blev det iaf, kan ju faktiskt inte ta alla och ni får se förbi märkningen av bilderna. Litar inte på allt folk när det gäller sånt. :P

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Grymt fina bilder från Kållered!! Tycker också att speciellt Danny är helt otroligt fin. En av de snyggaste killar jag sett faktiskt. Sen tkr jag oxå att det är då jäkla synd att han måste ta på de där stora fula glasögonen!!! Det är nog bara han som lyckas se snygg ut i dom ändå! Har du nån närbild på han utan glasögonen?

2010-10-13 @ 09:54:26
Postat av: Maria

Svar till Ninnie: Hans dragkraft är magisk och man ser rakt förbi glasögonen. :P Han passar ju i dom ändå, men dom är inte vackra. haha



Två bilder utan brillor ligger uppe i ett eget inlägg nu. :)

2010-10-13 @ 15:20:40
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: Ninnie

hehe tack, du har så rätt! <3 och de nya bilderna du la upp var ju grymt fina också! btw. här är en bild på honom där han är såå himla snygg trots de stora glajorna:

http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?fbid=127331473973245&set=a.124128900960169.9024.121722884534104

2010-10-13 @ 16:53:30
Postat av: Lena

Jättefina bilder, haha dom glasögonen körde Danny på i Nacka/Heron också! ;) Misstänker att han gilar dom :P

2010-10-14 @ 00:09:32
URL: http://lenasvarld.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Lena, det roliga är att jag hört honom säga att han tkr de är fula!! Så vrf in i h-ete har han dem på sej? En sjuuukt, sjuukt snygg kille tar på sej fula glajor!! Jäkligt synd är det och I don't get it! Men som sagt på vissa bilder och ibland så är det rätt okey ändå, lr iaf. nästan okey, haha!

2010-10-14 @ 10:02:00
Postat av: Malin

Erik e gulligast <3

2010-10-15 @ 18:01:13
Postat av: Maria

Svar till Malin: Erik är grymt fin han också!! <3

2010-10-15 @ 18:09:20
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0