Fullspeckad helg

Idag, fast egentligen igår så va jag som sagt till Charlottenberg och kom hem med ett par påsar. :p
Min favoritaffär där är GMJ med massa dvd och cd. Ingen stor affär, men den är verkligen fylld. :D Fick med mig Höök säsong 1 och 90210 säsong 1. Drömjobbet vore där och få fina rabatter. *hehe* En vända på Panduro och självklart en del andra affärer. Ett par julklappar blev funna och till mat blev det Fish 'n chips. Gillar, men Londons egen är helt klart bäst!

Hemma igen så har jag pysslat till en dörrkrans, sytt ett juligt kuddöverdrag och börjat på ett bebiskort. :) Nu sängen och imorgon Karlstad. En kort helg då jag knappt är hemma. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0