Nästa vecka blir sista..

"Tyvärr Lars, du sitter säkert" XD

Nästa vecka i IDOL så blir den sista för turnén klar.. Dom ska va 5 pers och denna veckan blev dom 4 och fortfarande ingen av dom jag vill träffa.
På min lista av dom jag vill träffa finns Lars, Kevin och Robin E..
Lars va ju inte så himla bra idag men han brukar ju va det. *hehe* Kevin va helt fantastiskt idag!!! Sjunga på svenska i direktsändning när man bott i Sverige i bara 10 månader, det är modigt!! Och Robin E va också riktigt bra. :)

Vill träffa dom, men vill absolut inte att dom ska åka ut!!!
- - - - -

Det blev ändring i schemat igår. Skulle ha jobbat eftermiddag men fick jobba hela dagen. :) Idag jobbade jag i barngruppen på morgon och förmiddag och städade på eftermiddagen. *klirr i kassan*

Men inte kan man få ro från kursledaren ens när man är "ledig" från henne. *suck* Igår hade hon både ringt mig och sms:at så jag ringde henne på min korta rast.. Nu ska vi skippa praktiken på tisdag nästa vecka för att alla i projektet ska träffas!! Jag har förhoppningsvis 2 dagar kvar men nu blev det bara 1 enda dag. :(
Är bara där 2 dagar/veckan, mindre om jag får extrajobb som denna veckan..

Ska sms:a henne imorgon och fråga vad det är som är så viktigt att vi måste ta det nu när alla 70 typ har praktik och inte veckan efter det när INGEN har praktik.
Sjukanmäla mig är en intressant idé men då måste jag få dom på praktiken att skriva att jag inte varit där. :P



Fick åka hem och hämta mamma när jag slutat idag. Hon skulle ha kommit ut dit men min bil som hon hade började ryka så hon fick vända. *skitbil* Vi va till mormors och morfar's grav med ljung och ljus.. Fyllde på med granris för det brukar vaktmästaren va snål med. Blev så bra efter jag varit där och grejat. :P

Efter det åkte vi och shoppade!! :D
Köpte överdragsbyxor och långkalsonger. Det är kallt att jobba extra på dagis. :P
Köpte även Helene Tursten's bok 'Elddansen' och en film med Mads Mikkelsen.. Och en reg-skylt som jag ska ha i bakrutan på min skitbil. Valde en där man klistrar bokstäverna själv så ska tänka lite på va jag ska skriva.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har läst 6 av Helene Turstens böcker och kanske är det Eldsdansen, där det i slutet av ett kapitel står. Och så satte (Irene's döttrar) på Backstreet boys skivan, så att det hördes i hela huset. favorit bok :-)

2008-10-31 @ 23:51:52
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0