28 av 32..



Melodifesivalens startfält, 28 av dom 32 bidragen.

Hope and Glory, Måns Zelmerlöw
- 1000 Miles, Poodles (kanske Martin Stenmarck)
- Never Been Here Before, Jennifer Brown
- Alla, Sofia Berntsson
- Den första kyssen, Lasse Stefanz
- Du vinner över mig, Mikael Rickfors
- Esta Noche, Jimmy Almgren & Adam Soliman 
- Higher, Johan Becker (pratas även om Starpilots)
- Här för mig själv, Maja Gullstrand
- I Got You, Topaz Soundsystem
- It's My Life, Amy Diamond
- Jag ska slåss i dina kvarter, Lasse Lind
- Jag tror på oss, Linda Bengtzing
- Killing Me Tenderly, Kan bli Elin Lanto
- Love Love Love, Agnes
- Med hjärtat fyllt av ljus, Shirly Clamp
- Moving On, Sarah Dawn Finer
- Männskobarn, Susanne Alfvengren
- Show Me Heaven, Lili & Susie
- Snälla, snälla, Caroline af Ugglas
- Stay The Night, Alcazar
- Så vill strjärnorna, Molly Zandén
- The Queen, Ola
- Tick Tock, Nina Söderqvist
- Welcome To My Life, Jonathan Fagerlind
- What It. Cookies'n'beans
- You're My World, Emilia
- You're Not Alone, BWO

Ska rösta som en tok på Måns!! *självklart*
Det ryktas om att E.M.D ska va med. På ena stället står det att folk vill ha med dom och sen hör jag att nån har hört att nån har hört på radion att dom är klara men än så länge står det inget om det på deras hemsida iaf.
Men om dom nu ska va med, hoppas det, så är det någon som får problem. Hur ska jag rösta då liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0