~ 2009 ~

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japps.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har inga så nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5.Vilka länder besökte du? Sverige (såklart), Norge, Danmark och Grekland.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 december, 21 mars.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick min högsta önskan uppfylld?
9. Största misstaget? Vet inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja.
11. Bästa köpet? Kreta-resan.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resa utomlands men även runt om i Sverige.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alone - EMD, den är speciell.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blandad kompott.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stannat hemma?
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? LOST .
21. Bästa boken du läste i år? Millennium-triologin av Stieg Larsson.
22. Största musikaliska upptäckten? Jag lyssnar på samma fantastiska musik som innan.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det fick jag.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, men hoppas få det i julklapp. :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va isolerad här hemma med svininfluensan. XD
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen.
29. Vad fick dig att må bra? Maja, spelningar och underbara träffar.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på vilket sätt? :P
31. Vem saknade du? Mormor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Melinda

japp det klara vi! :D Det blir värre om det lägger ner i vår:(

2009-12-23 @ 13:55:36
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Frida

Mitt svar på fråga 30 är sååå lätt: DANNY<3333

2009-12-27 @ 02:03:21
Postat av: Maria

Svar till frida: Precis min tanke. ;)

2009-12-27 @ 15:40:08
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har svarat på din fråga som du skrev i en kommentar på min blogg, så svaret finns där.



Men skriver det här också;

Man skriver in sitt mobilnr på sin blogg, på inställningar tror jag att det var. Sen är det bara skicka MMS till ett visst nummer.

2009-12-30 @ 09:32:20
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0