Sötnosen är piggelin

Idag blev det Karlstad, igen. Har varit där 4 ggr på bara 8 dagar så nu räcker det på ett bra tag. Åkte dock dit för att vi skulle till mammas moster i Forshaga, skulle lämna en grej till hennes man.
Kom iaf från Karlstad med ett par Puma-skor, till halva priset och lite grejs från Panduro. Inte dom skorna jag tänkte från början dock och exakt det jag ville ha från Panduro så jag är nöjd. :)

Darin va i stan men honom såg jag inte till och letade iofs inte heller. :P Blev lite BK mellan stan och Bervik och sen gick bilen hemåt.

For inom bror och hans söta familj på vägen då lilla Maja kom hem från sjukhuset under eftermiddagen. Hon piggnade till med en skvätt dropp på kvällen och hela natten. Så himla skönt! Vera filmade henne med droppet fastnålat då hon stog på golvet och sjöng imorse. :D
När vi kom hem till dom så gick mamma in och jag stannade ute hos kaninen och hunden. Fotade lite för inte tänkte jag gå in i det huset. :P Det knackade på fönstret och lilltjejen funderade väldigt på varför jag inte kom in. *hihi* Så det va bara för mig att gå in och utsätta mig för en smitta jag inte vill ha. Men va gör man inte för den där söta. :P Stannade ett tag där, lekte med en tjej som va piggelin. "Sitt Mia!" och det va bara att sätta sig på golvet i lekrummet och greja lite och vi stannade medan hon plaskade i badkaret.

Har inte gjort nåt speciellt ikväll, är riktigt trött nu dock.
Ska väl kanske läsa lite och bara hålla tummarna på att jag inte blir sjuk och kan jobba nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0