Julen 2010

Julen spenderades först hos farmor och farfar. Massa god mat och julklappsutdelning. Kom dit när bror och hans lilla familj skulle åka därifrån, men det gjorde inget för vi skulle ses senare.
Fick pengar att köpa biljett till musikalen Romeo & Julia och glad blev jag! :D Dyra biljetter så nu slipper jag ju betala dom själv. *yay*

Jag gav farfar en ofärdig kniv som jag håller på med, han blev så glad att tårarna kom! <3 Farmor fick sig en get. *hihi* Himla bra klappar faktiskt.

Sen åkte jag och mamma vidare, hem för att hämta nya klappar och iväg ut i skogen, till Veras brors underbart fina hus. Blev varnade via mobilen efter vägen - strömavbrott!!! *haha* Praktiskt på julafton liksom och det va borta ett par timmar. Men det va mysigt, massa stearinljus och en väldigt hög gran som lös.


Tomten kom!!!
Och läskig va den... Maja va livrädd, grät och gömde sig bakom händerna.
Vi fick skicka iväg Tomten efter sådär 3 paket och lilltjejen sa högt och glatt hejdå bakom händerna 2 ggr. Vågade titta fram och vinka när Tomten va på väg ner för trappan och på tryggt avstånd.. Lilla söta tjejen va inte sig själv på 10-15 min efter det, hon va knäpptyst innan hon kom igång igen!

   

Fick mer klappar och det blev bla pussel, böcker, eltandborste och smycken. :)

Juldagen va lugn och Annandagen blev mys. Till morbror och moster på eftermiddagen för mera julmat och underbart att umgås med båda kusinerna! <3 Har inte träffat Sarah och hennes Jonas på ca 2 månader.
Maja höll lådan, jösses va oblyg hon vahelt plötsligt! Det kollades på foton från i somras, från Rhodos och 10:e kampen och spelades spel. Det gick alldeles för snabbt och jag längtar tills vi kan umgås allihop igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0