Härlig dag

Idag har solen varit framme hela dagen och det har varit så härligt!
Har suttit ute och läst en hel del.
Fortfarande ingen sms-avi från Panduro dock, men det förväntade jag mig inte heller. Inte idag iaf. :P

Bror ringde och imorgon ska lilltjejen va här. Ska jobba några timmar på morgonen och hon kommer undra vart jag tar vägen och "E Mia?" kommer att komma några ggr. Är man en favorit så är man. ;)
Tänkte ta en sväng till biblioteket med henne, hon älskar böcker så det är ett passande ställe. Blir nån affär också på vägen. Kanske lekparken vid idrottsplatsen efteråt, så hon får åka lite kana. Gissar på att den kan va lite för stor för henne och att jag själv måste åka med. Får se imorgon hur sugen jag är på det.. :P

Nu ska jag jaga lite serier. LOST är ju slut och jag har INGET att följa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0