10.10.10

10/10 - 2010 är dagens datum.
Jag har agerat flytthjälp större delen av eftermiddagen och kom hem för en liten stund sen.

Igår höll jag på hela dagen!
Och hade hand om sötaste tjejen mest hela dagen. <3 Vi grejade och röjde och det blev först en liten promenad ner till farmor & farfars hus.. Sen blev det en massa pizza och alla åkte till lägenheten. Efter det så slet jag ut den lilla med en promenad utan vagn, vi gick över guldbron (vet inte varför den heter så då den inte ens är gul) och hittade en lekpark. Riktigt sleten va hon. :P

Nu ska jag ta och kolla på Amazing Race och sen fortsätta med att fixa med EMD foton från Kållered. Har fått upp en del i ett inlägg men inte laddat upp det än.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vem har du hjälp att flytta? Tänkte bara jonas bane och filip benko flyttar idag :P

2010-10-10 @ 20:03:58
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0