Min lille bebis

Skulle ha kunnat döpa det här inlägget efter gårdagens, fast till Tisdagstrött istället. Är dock inte lika sliten som igår, men trött är jag.
Fast kunde sluta en timme tidigare än jag skulle ha gjort då barnen droppade av tidigare.
Solen har lyst stundvis idag, men oj va den bedrog - det har varit riktigt kallt! Några enstaka snöflingor har kommit ner och en gång va det faktiskt skönt i solen.

Cyklade både dit och hem så såklart, men tog sen en cykelrunda till på det - med kameran med mig. Den här årstiden finns det massor att fota! Om vädret är okej imorgon så ska jag åka hem på rasten och ta cykeln tillbaka. Ta med kameran också, ser ju massor när inte den är med. Såg fint igår men hade noll tillfälle att fota just då. :S

Nu ska jag bara slöa. Först pussa på missen, han är rädd för nåt. Min lille bebis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0