Brev från Svt! :D


Idag kom mitt efterlängtade brev från Svt. Äntligen! Och där i låg inget mindre än två biljetter till Melodifestivalens final som jag vann förra veckan. :D En tävling som va i webbsändningen inför Idrottsgalan och jag blev minst sagt överraskad när jag hörde mitt namn. Jösses alltså. *haha*
Platser på parkett också, så detta blir en helfestlig kväll! Inte helt vid scenen då, men man kommer va med mer där än förra året då jag satt högt upp vid sidan av scenen. :) Även de biljetterna va vunna. ;)

Har varit lite off från bloggen nu ett tag och det beror på att jag varit förkyld. Töligt värre.. Har varit trött också, speciellt efter jobb, men det hör väl till. Nu är det snart helg igen, ska bli riktigt skönt. Ser fram emot lördag, då kusin kommer hem från Sthlm över helgen. <3 Hon fyller år idag och vi ska fira henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0