Bane's blogg och egna idéer...

Bane's blogg och egna idéer, inte helt fel nåt av det.
Missar inte Jonas blogg nångång, det går ju bara inte för sig. Han är nöjd med hur omslaget till QX ser ut och det fattas väl bara annat. Det är GALET SNYGGT!!!
Och egna idéer kan skrivas till manusförfattarna och det är ju jättebra även om mångas förslag är tråkiga. :P Det vanligaste måste väl va att Kim och Liv ska bli tillsammans igen och det vill inte jag, jag kan inte se det framför mig längre. Dom passar utmärkt som kompisar!! Kim ska helt klart få sig en seriös pojkvän så det blir lite fart igen efter att Adam försvann. :D


Kom på nu när jag såg veckans chatt, med Fyr, att jag kanske måste välja.. Mamma och hennes morbror ska iväg på nåt om släktforskning och jag hade tänkt följa med. Får se hur det blir nu då, kanske skulle hinna hem? *hmm*
Att jag missar AA är lugnt, ingen Jonas med och har ändå inte spelat in veckans avsnitt än och kan ju inte börja på veckans sista. Ska spela in alla 3 till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0