Chatt med Fyr..



Chatten med Fyr är slut, en halvtimme efter att Moderator-Magnus sa att det blir kvällen om några minuter.. :P 
Efter den halvtimmen skrev Fyr: "Nu tjatar moderator-Magnus att han vill gå hem, så nu får jag sluta."  *haha*

Denna gången fick jag med TRE frågor!! Känns jättekul varje gång ens fråga dyker upp och får ett kort roligt eller långt invecklat svar. :)

Fråga: Vilken är den konstigaste frågan du fått i en chat?
Svar: Hahaha... Den har jag förhoppningsvis inte fått än ;)

Fråga: Hej! Hur har ditt schema sett ut för dagen?
Svar: Jobb, jobb, jobb... och jag jobbar fortfarande ;)

Fråga: Fyr är ett väldigt ovanligt namn, vart kommer det ifrån?
Svar: För att mina föräldrar tyckte att jag var den Fyr som lyser upp i mörkret... ;) Skämt åsido. Min pappa hade en lekkamrat när han var liten som hette Fyr Dahlstedt, som var son till provinsialläkare Helge Dahlstedt i Vilhelmina och det är efter Fyren jag fått mitt namn. Vi får se om det blir flera Fyrar i Sverige nu efter det här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0