Jag vann Danny-tävlingen!!!!!!


I morse gick jag in på Danny's hemsida för att kolla om vinnarna i tävlingen kommit upp men det hade dom inte.
Åkte då hem vid 11.00 och kollade igen efter en stund.
Jag blev helt varm och kunde inte sluta le när jag såg vem som vunnit - det va ju jag!! :D
Så nedrans häftigt!!
Jag tyckte att det va enkla frågor, för mig iaf, så trodde att det stog bland alla som skickat in men tydligen klarade inte alla frågorna och jag blev en av dom 5 lyckliga som vann. :)

Rätta svaren är:
Låt 4: Only wanna be with you
Releasedag: JULAFTON
Favorithotell: KlausK i Helsingfors

Det ska bli kul att se va mitt vinstpaket innehåller, det varierar mellan oss men jag hoppas på en signerad Radio-singel. Det kommer på posten i veckan. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till vinsten! :)

2008-11-18 @ 16:46:26
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0