Mail och jobb..

Ikväll har jag skickat massa mail, eller iaf 3 st. :P
Två av dom va till tävlingar och det tredje åkte iväg till Veckans Intervju. Spännande, spännande. :)

Har varit lite trögt med bloggen men är så trött när jag har jobbat.. Igår, strax före 8.00 ringde Cattis (morbrors fru) från dagiset och undrade om jag hade lust att jobba, självklart sa jag (och hon fattade att jag va glad över att slippa kursen) och jag skulle komma så snart som möjligt. Va på plats 9.05, låter väl mycket men då hade jag hunnit göra mig i ordning och kört resan dit som tar 20-25 min. :)

Städade idag istället för igår, för det orkade jag ju verkligen inte och fick frågan om jag ville jobba imorgon också. XD
Men då börjar jag först 14.30 för det är nåt möte dom ska ha, igen. Ska städa innan det så hinner va på tråkkursen i bara 1,5 tim för måste väl åka vid 11.00. *yay*

Imorgon fyller man ju år en sväng då. :P
Fyller 23 och har värsta åldersnojan. Storebror säger att det går över men jag undrar när jag. *hehe*
Har kalas på fredag, så jag ska skriva ett inbjudningskort till Cattis. Skickar sms till kusinerna imorgon och hoppas på att dom kan komma och ringer till farmor och farfar.
Men först måste jag städa så ska gå och göra det ett tag nu innan jag blir allt för trött.

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0