Underbaring..

Tänk att just jag är faster till den underbaraste som finns.
Hon är så otroligt go och bara så galet söt. Idag är det hennes 14 månaders dag. :)
Hon skulle upp till mig, jag smälter varje gång och hon matade mig med en skorpa. *hihi* Ett tag tog vi varannan tugga men sen blev det mest att mata mig en sväng. Och en snorig puss fick man, inget man kan motstå. <3
Tog ett underbart kort på henne, ett kort som lätt skulle vinna en fototävling. Det besriver hur bra det verkligen är!! :D


Va hos Bosse och Cattis en snabbis förut, ett papper skulle påskrivas och efter att jag berättat varför jag ville byta dag på jobbet så va det självklart att jag fick det. Känns jättebra att kunna sms:a kursledaren imorgon och säga att jag inte kan följa med dom på tisdag!! :D
Har mejlat praktiken och skrev att jag kommer imorgon och att dom får säga till då ifall det inte går. Men jag åker dit till 9.00 så får vi se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0