Videochat med AJ..



Nu har AJ haft en videochat på BSB fanclub och det va verkligen underbart att få höra hans fina stämma igen.
Hela han är underbar. <3

Både han och Nick går på medicin så jag hoppas dom orkar köra showen i Las Vegas ikväll efter som gårdagens show faktiskt blev inställd.
Chatten blev framflyttad och va då i natt istället men det överlever man ju, tycker mest synd om dom som egentligen skulle ha varit på deras konsert igår. :( Men dom kan ju inte hjälpa att dom blir såpass sjuka att läkare säger att dom ska ställa in och sen dessutom låta bli att flyga.. Det är väldigt sällan det ställs in pga det och AJ har till o med kört på som vanligt med gipsat ben.


Men som sagt så va det en underbar stund att få lyssna när AJ svarade på frågor och säga att vi är dom bästa fansen i världen. Älskar honom och dom andra och saknar dom såå mycket!!

Men nu blir det sängen igen, dags att sova igen. :)
Igår va jag uppe till chatten började, 21 timmar så idag va jag ju lagomt pigg. Får hoppas att jag är lite piggare imorgon, eller idag blir det ju faktiskt.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0