Andra Avenyn chatt..

Andra Avenyn förut och chatt efteråt med Bill Hugg och Lena B Nilsson även kallade Rasmus och Ulla Fagerlind.
Jag skickade in en hög med frågor, minns inte alla bara dom TVÅ jag fick svar på!!!  En av dom va direkt till Bill och den andra till vilken som men Bill svarade på den också.. :)

Fråga 1: Hej!! Hur många tagningar är det vanligt att ni får göra till varje scen? Kram

Svar: Så få som möjligt! Det är ett himla tempo! Kram


Fråga 2: Hej Bill!! Ena gången jag såg musikalen Mamma Mia så va du med och va hur bra som helst.. Har du norskt påbrå eftersom du pratade norska? Kram

Svar: Nej, men jag har norsk skogskatt! :-) Svante har lärt mig allt jag kan om Norge! Kram

Såg först den andra han svarade på och blev riktigt glad och sen såg jag att jag hde missat den första han svarade på och blev ännu gladare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0