Bio och Andra Avenyn..

Nu har jag varit på bio. Kom inte hem nyss för har ju kollat på veckans Andra Avenyn avsnitt såklart. :)
Filmen va helt okej.. Jag gick före och köpte biljetter för det va massa folk där, proppfullt med över 200 pers. När jag fick mina biljetter så fanns det bara 10 st kvar!! Väldigt sällan det händer här och det va säkert för att filmen är inspelad i Torsby.
Fick till o med plocka egna stolar och ställa ut på sidan av raderna..
Filmen va som sagt helt okej, den va rolig men jag har sett bättre. Hittade till o med fel i den, vet inte hur många som märkt att när det blåser storm i filmen så rör sig träden bakom lika lite som en fastmonterad lyktstolpe. XD

Och sen va det Andra Avenyn för min del.. Väldig massa Fagerlind's i veckans avsnitt och dessutom 1,5 timme UTAN Dahlberg's!!! Satt och väntade men det kom ingen Kim i nåt av avsnitten..
måste vänta ända till nästa söndag på att få mer Jonas då. :( *suck*
Eller jag kan ju kolla på honom precis när jag vill, har ju avsnitten inspelade.. *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0