Farmor räddade min dag..

Idag har det inte varit min dag. :S
Eller i morse fick jag erbjudande om jobb då och det är ju inte varje dag, men sa nej.. Jag trivs där jag är och det va 2 av dom dagarna jag redan jobbar + VARJE lördag och söndag. Inte sugen på det.

Saknar Erik, Mattias och Danny hela tiden. Vill att dom ska komma nära.
Saknar Måns också men det är än så länge hanterbart, blir värre när albumet kommer och att man ska behöva vänta tills han kommer nära - om han ens gör det.
Jag har ökat mitt område till över 20 mil nu, så kommer nån av dom inom den gränsen så är det jag som tar mitt och åker.. Långt att åka men va fan, klarar man att få foten under ett cementblock när man står och väntar på E.M.D så klarar man väl det. XD


Sorry, men jag löt.. Bilden på denna fin fina bak fanns i en tidning jag fick av farmor. XD

Farmor räddade min dag. :) Jag frågade henne om hon behöver hjälp med nåt på tisdag och att jag är väldigt desperat. *hehe* Hon vet varför och hon fixade nåt att göra direkt. :D

Och på fredag är det musikal!! *yay*
Eftersom det inte är min dag idag så fick jag kolla så att den jag ska se ska va med på den dagens föreställning och det ska han. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0