Fått praktikplats.

Kan va tråkigt att läsa men det är rätt kul att stöna emot min kursledare. XD

Sms:ade kursledaren i morse och sa att jag inte skulle med till Säffle. Har sagt det innan men hon lyssnar ju aldrig på va jag säger.
8 timmar senare fick jag svar om att hon precis märkt sms:et. *hmm* Hon är fortfarande inte nöjd med varför jag inte följde med och att jag ska kontakta min handläggare.. Men vadå, jag va ju helt ärlig och sa som det va. Får väl veta imorgon hur många dom va som följde med.

Hon är iaf väldigt nyfiken på min praktikplats som jag fixat men hon kommer klaga på det också. Jag har slagit vad med mamma, fast utan pengar inblandat för jag tror att hon tror samma som jag. :P
Jag ska va på ett tryckeri/bokbinderi på tisdagar och torsdagar och jag tror då inte att det duger åt henne och hon får inte in att jag jobbar dom andra dagarna.

Platsen jag ska va på vill egentligen inte ta emot praktikanter men gör ett undantag för mig. :D Och han hoppades att det inte skulle bli allt för tråkigt för mig. :P
Jag ska va där 9.00-15.00, låter bra enligt mig men vet inte hur kursledaren kommer tycka om det.

För övrigt frågar hon flera gånger om jag inte kan ändra mina arbetstider - vilket jag svarar på varje gång att dom har redan ändrat på dom så att jag kunde ta jobbet.
Sen säger hon att praktik kanske inte är nåt för mig och att jag skulle få mer jobb - som om det inte är det jag försöker med?
Hon frågar om va mina föräldrar tycker om att jag har ett jobb som jag inte kan försörja mig på - Om nu hon har med det att göra så tycker mamma och pappa att det är jättebra och kul att jag iaf har ett jobb. Som jag dessutom trivs på.

Hon är expert på att tjata sönder en.. Ni skulle verkligen va med en dag och lyssna på henne men va beredda på att bli tilltalad på ett barnsligt sätt. Hennes barn är 8 och 12 år och pratar till oss på just det sättet och vi är mellan 18 och 24 år. XD

Klaga, klaga, klaga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0