Mindre än en månad..

Mindre än en månad tills jag fyller år.. Vill inte alls fylla år längre men det är ju alltid kul att få saker och att folket kommer hit.. Så tråkigt att kusin Sarah fortfarande kommer va kvar i Sthlm då men förhoppningsvis kan Robin komma.

Än så länge består min önskelista mest av serie-boxar.

- Andra Avenyn, säsong 1 (kommer få fixa det själv)
- LOST, säsong 4
- En Fyra För Tre, säsong 1-3
- Footloose-biljetter (fick det förra året men vill se igen!!)

Bara det jag minns just nu, listan finns på kylskåpet så att folk ska se och jag orkar inte gå och kolla. :P
Mamma vet redan va hon ska köpa, är nyfiken på det såklart.. Ska försöka få biljetter av pappa, han kanske vill följa med mig till Stockholm igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0