Veckans intervju..

Veckans intervju - Anders Nordahl

Skickade in mina frågor i tisdags kväll, några få timmar innan stoppet för att få skicka in.. Kom inte på några förrän då så va gör man.
En av mina frågor kom iaf med, för andra gången i en sån intervju!!! :D


Vilken är din absoluta drömroll? /Maria, Årjäng
- Min drömroll är väl någon som är så långt ifrån mig själv som möjligt. Det skulle varit det roligaste, så att man verkligen får slita för att hitta honom.


Jag är nöjd med frågan och svaret är jättebra det också. :)
Mikaela fick också en av sina besvarade och det va hon som sms:ade och sa det till mig när jag jobbade.. Först att hennes finns med ock snabbt efter kom det att min också finns med. :P

Nästa vecka är det Hans Mosesson som frågorna går till men jag tror inte att jag har nån alls. Men vi får se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0