Tittut..

Två timmar på kursen idag för att sen åka och jobba.. Mycket vettigare att jobba även om det inte är bästa jobbet så är det alltid något. Lekte tittut med en liten pojk. :)

Skrev inget brev på kursen idag, det gick inte men ritade och det blir den Simon Gavik denna gång.. Men har skrivit hemma, det är inget långt brev så är nästan klar. Sen ska det bara skrivas rent så kan det skickas och det blir troligen imorgon det. Hoppas han gillar det. :)

E.M.D ska ut på signeringar nu i höst, för nya singeln 'Alone' men än så länge har bara ställen på östra sidan kommit upp så hoppas på västra sidan snart!! Är ju ändå 1,5 månad sen jag träffade dom. :P
'Alone' är en grymt bra låt så ska ju helt klart köpa singeln och snart är videon klar också!

Nu har jag nyss kollat på Outsiders och imorgon är jag ledig eller va det kallas. Vi har inga datorer så ska planera studiebesök som vi själva ska gå på, helt ensamna men det kommer jag inte fixa så får se va hon säger om det.

Och nu ska jg se om jag kan välja en film som jag kan se på och lägga mig på sängen. Är redan trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0