Tillbaka..

Vet att jag inte har uppdaterat bloggen på ett bra tag men har faktiskt mina skäl.

Va barnvakt den 24 juli och har varit sjuk sen dess. Nästan 3 veckor nu. Visst är jag mycket bättre men är slö, hör inte perfekt och hostar.. Har varit riktigt, riktigt dålig. Termometern har visat så lågt som 35,4 till över 38 grader. Har haft en hemsk dubbelsidig öroninflamation. SMÄRTA, aldrig känt nåt liknande!!! Varit på vårdcentralen, blivit behandlad som om jag hade svininfluensan - fick penicillinen och fick tillbaka dagen innan kuren va slut. Hörde verkligen som en kratta, inflamationen va väck men hade istället vatten bakom öronen. Självklart liksom.. Men gör som läkaren sa och hoppas verkligen på att det försvinner. Annars måste jag tillbaka igen.

Missade en del när jag va som sämst. Skulle ha sett Harry Potter och gått på en mycket efterlängtad spelning med Måns. Men jag brydde mig inte speciellt mycket just då.
Ska se Harry Potter och va iväg och såg Måns i fredags men Måns får bli ett eget inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra T

men stackars dig som vart så sjuk :(

2009-08-12 @ 00:48:38
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se
Postat av: Isabell

Jag diggar din header ;D

det låter inte kul att vara sjuk,hoppas du blir frisk snart!

2009-08-13 @ 20:55:07
URL: http://isabellsjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0