7 augusti - Måns

Måns i Örebro va kanoners. Såklart, fast vi kan ju ta det från början. :)
Kommer bli långt...

Gick upp 5.30, bara för att jag är galen och valde att börja jobba 6.30. (Skulle egentligen ha börjat kl 9.00) Men hade ju nåt att fixa kl 9 så då va jag hemma. Backstreet Boys kommer ju till Sverige och då måste biljettsläpp passas, helt klart! Höll på att bli galen ett par ggr men strax innan jag va framme på telefon (nästan 20 min) så hade jag våra älskade biljetter bokade via nätet. Riktigt bra platser och vi är mycket nöjda. :) 
Nu är det bara killarna som det väntas på, Mikaela, Sara och jag är redan redo!! :D


Sen bar det av mot Örebro.
Galet varmt, 29 grader enligt Måns! Gick på stan, köpte den perfekta 2 års presenten till Maja, åt lite (väldigt lite, inte speciellt pigg ändå) och sen gick vi till Stadsparken. Insläppet va kl 18.00, vi va där 18.15 och jag hade inga problem med att hamna längst fram.. Fast innan jag gick dit fram så gick jag till Måns lilla turnéshop. Inga posters fanns, mer än under bordet men jag frågade och fick köpa en även fast han inte skulle sälja några just den dagen, fanns för få kvar. Tack! :D Köpte ett svart/vitt foto också.

Sen stog jag vid scenen, inte speciellt länge då Måns kom på scenen strax efter kl 19.00.
Han va mycket efterlängtad av mig, hade inte sett honom sen april på hans signeringsturné!! Han är så otroligt underbar på scenen. Man blir så glad!
Han drog en hög av mina favoriter
, Maniac, Impossible, Hold On och självklart Cara Mia. Man riktigt rös när man lyckades få ögonkontakt, flera ggr dessutom. :)

När jag köpte mina bilder så sa snubben att Måns skulle signera efteråt. Såå skönt att få veta det, så slipper man undra hela tiden på om man kommer få träffa honom. Han sa också att det blir ingen sittande signering, utan vid staketet och att han inte har massa tid på sig innan Jerry Williams ska på scenen.. Jag sa att det är mycket bättre än inget alls och det höll han absolut med om. :)

Efter den fantastiska spelningen så började ju då väntan på nytt. En spännande väntan faktiskt. :)
Han tog låång tid på sig att byta om, kändes det som - men tillslut kom han ut. Började i änden där jag inte stog, massa folk där så det tog ett tag innan han kom närmare. Först fick jag fotot signerat och sen postern, bad honom skriva mitt namn på postern och det gjorde han. Roligare att ha den på väggen då. :) Frågade om det gick bra att få en snabb kram och han gav mig ett "självklart" till svar och jag fick en underbar, svettig kram. Älskar dom där kramarna som han tar sig tid att ge, även fast tiden egentligen kanske inte finns. <3

TACK till Måns för en underbar, oförglömlig kväll.
Jerry Williams kom på scenen direkt när Måns gått runt hörnet. Stannade nån minut, bara för att ha sett honom. Ville inte se honom, har ingen glädje i det. :P Åkte hemåt istället, hade rätt många mil att åka.

Video från kvällen.
Det va min "staketsgranne" som spelade in. Kan inte tro nåt annat, så jag står på hennes högra sida.


Kommentarer
Postat av: Sandra T

vart har du fått platser på bsb konserten? :)

2009-08-14 @ 14:51:29
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se
Postat av: Sandra T

nej det har vi inte, en del föräldrar krånglar en massa.

2009-08-14 @ 15:59:33
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0