2 dagar!!

Snart är det fredagen som man väntat på i 4 månader!! Backstreet Boys på Hovet, så otroligt underbart!! <3 Tiden har gått så otroligt fort men snart är vi där. :D Har visserligen längtat sen 14 april (29 maj) 2008. :P

Nu ska jag kolla dagens Riverside, har helt glömt bort det eller ens inte hunnit. Först jobbat 7.30-16.30, hämta mamma på jobbet och till affären för att köpa Flickan som lekte med elden sen bara hem för att äta och iväg till knivkursen.
Bror min va här när vi kom hem, han hade slutat en dag tidigare i Norge och bilen va paj och behövde skjuts hem. Han hade väntat i ca 1 tim när mamma kom på att han kan ju ta pappas bil som jag har här. Han fick sig lite onödig väntan men det blev ju bra ändå.. För honom då, men inte kunde han ge Zuddas lite torrfoder när han ändå va här och Zuddas travade runt och va hungrig. Fast han får ju inte ens röra min prins, Zuddas är livrädd för honom (och dom allra flesta för den delen). :P


Kommentarer
Postat av: Sandra T

en dag kvar :D

2009-12-03 @ 13:57:14
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Sandra T

jag tror de hänger på rival jag ;)

2009-12-03 @ 15:17:34
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0