Fasters ögonsten

Igår fyllde farmor år så va och firade henne.
Det va fullt hus och Majsis är verkligen sin fasters ögonsten. Hon satt i mitt knä några ggr vid bordet, med ansiktet mot mig och jag sa till henne att hon är så go och att jag tycker om henne - tillbaka fick jag en go puss!! <3 Mitt hjärta smälte om möjligt ännu mer. Jag älskar den tjejen!

Farmors hjärta smälte också, när jag läste vad som stog på ett glas till ett ljus som hon fick av mig. <3
Hon är världens bästa farmor och den texten som stog stämmer ju. :)

3 dagar kvar till julafton och snart är det julfint här hemma. Granen står i tvättstugan och tinar. Luktar gran i hela huset och Zuddas verkar tycka att vi är helknas. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0