Oturen gick över till glädje...

Fick inte filmen idag heller.. Det tar ju verkligen emot att beställa där fler ggr måste jag säga men det är en bra sida
annars, med amerikanska filmer som ännu inte släppts i Sverige eller ens börjat gå på bio. Men just nu suger det verkligen. :@

Filmen heter Save Me och i huvudrollerna finns Robert Gant och Chad Allen. Robert är en otroligt bra skådespelare
och Chad är inte dålig han heller så jag är säker på att det är värt all väntan. :)



Men den oturen gick faktisk över till glädje efter ett tag..
Läste på E.M.D's hemsida att dom kommer dra ut på signeringsturné efter Melodifestivalen!! :D Och fler överaskningar
väntar och jag längtar verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har utmanat dig. :)

2009-02-13 @ 23:14:25
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Leeniz

hahaha bra första ord, synd att det inte funkade xD

2009-02-14 @ 18:39:03
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0