Veckans Intervju - Fyr Thorwald

Skickade in tre frågor till Veckans Intervju på AA i tisdags, i fredags efter jag åkt till Gbg kom intervjun upp på sidan och på 2 av mina 3 frågor har jag fått svar.. Inte så pjåkigt. :P
Denna veckan va det Fyr Thorwald som svarade.

Hur ser en typisk arbetsdag ut för dig?
- Kommer till studion, tar en kopp kaffe, rakar mig, landar i sminkstolen, sätter på mig Roland-kostymen och kastar mig sedan in i studion och på vägen in lär jag mig replikerna. Fast innan det brukar jag försöka leka med alla så att jag kommer in i ett härligt kreativt humör och förhoppningsvis gör resten av teamet glada under tiden.

Vilken är din absoluta drömroll?
- Jag brukar säga att drömrollen är den jag just för tillfället spelar, men jag skulle tycka att det vore kul att spela transa någon gång? eller MacBeth på teater. I övrigt är jag rätt öppen; Ge mig ett förslag, så ska jag tänka över det! Att vara med i en musikal vore också kalas, jag sjunger rätt mycket.


Det är alltid kul när man får svar på sina frågor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0