Veckans Intervju - Filip Benko



I tisdags kunde man skicka in frågor till Veckans Intervju igen, denna gång till Filip Benko och i fredags fanns den klar på webben som vanligt.
Kom på den och kollade snabbt innan jag åkte till Arvika för att fira kusin och fick mig en riktigt glad överaskning.
Flera av mina frågor fanns med. :)

Vilken är din absoluta drömroll?
- Wow! Ojoj. Har nu suttit i 20 minuter och funderat. Jag har ingen aning! Men jag tror att en roll som får en pojke/flicka som ser filmen att ändra på sitt liv och att bli inspirerad. Det är min drömroll!

Vem är din favoritskådespelare?
- Om vi specificerar frågan; min all time favourite är James Dean, men han är avliden nu. En som lever är Brad Pitt.

Liksom bara det att han lagt ner en massa tid för att svara på frågorna gör att man blir glad. :)


Kommentarer
Postat av: Leeniz

asså GAAAAH min älskling i veckans chatt och jag missade den. KATASTROF!!!

2009-01-30 @ 00:36:04
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0